środa, 11 września 2013

Eliksir pod oczy Synesis

Jakiś czas temu natrafiłam na akcję sklepu z kosmetykami Synesis - rozdawane były kupony na 50 zł oraz 70 zł. Kosmetyki tej firmy są dosyć drogie, więc postanowiłam kupić coś, na czym moja kieszeń nie ucierpi, czego też nigdy wcześniej nie stosowałam. Wybrałam Eliksir pod oczy z różą damasceńską - 10 ml olejku kosztuje 78 zł, z kuponem wyszło coś koło 22 zł z przesyłką.
Producent zapewnia:
- właściwości antyrodnikowe
- wygładzenie i napięcie skóry wokół oczu
- działanie antybakteryjne, antygrzybiczne i antywirusowe

Aplikacja i konsystencja
Niewielką ilość eliksiru należy rozprowadzić na skórze wokół oczu. Ja stosuję go tylko na noc, ponieważ ma bardzo oleistą konsystencję i bardzo długo się wchłania. Synesis sugeruje, że bardzo dobrze sprawdza się przy makijażu: wystarczy jedna kropla tego produktu dodana do podkładu, aby efekt był dużo lepszy i bardziej trwały – fluid łatwiej się rozprowadza, a jednocześnie nawilża i odżywia skórę [1]. Ja nie chcę próbować, nie lubię zbyt dużej ilości tłustych kosmetyków na twarzy. 

Działanie
Przy dłuższym stosowaniu eliksir widocznie wygładza skórę pod oczami, czego nie mogę powiedzieć o kremie Ziai, który wcześniej stosowałam (no tak, ale różnica w cenie wynosiła min. 70 zł!). Skóra jest miła w dotyku, elastyczna i wygładzona. Nie zauważyłam wpływu eliksiru na cienie pod oczami.

Zapach
Dla mnie jest niewyczuwalny, a spodziewałam się woni różanej.

Przechowywanie
Eliksir jest w bardzo ładnym flakoniku, ja przechowuję go w temperaturze pokojowej. Olejek starcza na co najmniej 3 miesiące codziennego stosowania.

Podsumowując
Eliksir jak najbardziej sprawdza się jako kosmetyk na noc. Efekty jego działania są widoczne (wygładzenie i uelastycznienie skóry wokół oczu), zapewne dzięki działaniu 22 aktywnych składników.
Róża damasceńska [2]

1 komentarz: